Body Balance
Een les die varieert tussen krachttraining en cardio afgewisseld met gepaste rust. Een perfecte les met een lage drempel voor nieuwe sporters. Iedereen kan op zijn/haar eigen niveau meedoen.

Body Attack
Een combinatie tussen relatief zware kracht en een intensieve cardio. Een uitdagende les die perfect aansluit als vervolg van de Body Balance lessen.

Insane Intensity
Een Workout waarbij letterlijk alle remmen los gaan. Een half uur High Intensity Cardio waarbij stuk gaan helemaal normaal is. Met doorzettingsvermogen komt ook dit half uur om.

Gloves On  &  Gloves on junior 13-16 jaar
Een les die bestaat uit zowel leren omgaan met de technieken als de kracht en conditie die bij het boksen nodig is. Bij deze les is focus en een serieuze instelling van belang. Kom gerust eens een kijkje nemen in de les.

Heat 13 t/m 16 jaar
Een leuke interactieve les voor de beginnende jonge sporters. Wil je als 13-16 Jarige de technieken goed leren en een serieuze training volgen dan is deze les echt iets voor jullie.

Fem Power
Een ladies only les waarbij krachttraining op een dynamische en gemoedelijke wijze gegeven wordt.
Geschikt voor dames vanaf 16 jaar tot 60 jaar.

Crossfit
Knallende les waar work outs en oefeningen uit de wereld van crossfit gecombineerd worden met cardio sessies.

Gladiator
Een combinatie van onder lichaam, core en een conditionele oefening.
Ideaal voor vetverbranding.

Total body blast
Een variërende training waarin kracht als conditie worden gecombineerd waarin elke les tot het uiterste wordt gegaan. In 3 woorden: ‘’Het dak eraf’’

 Kidsfit 6-13 jaar
Een leuke les voor de jonkies die nieuw zijn in de wereld van fitness. Aan de hand van een super enthousiaste trainer leren zij de basis van lichaamsbeweging en worden ze voorbereid op een fit en gezond leven.

Tienerfit 15-20 jaar
Doel: verbeteren van conditie en kracht door middel van high intensity oefeningen zowel met als zonder materialen. Vanaf 15 jaar.

Abs of steel
30 minuten lang gericht werken aan schuine-rechte buikspieren en core door middel van verschillende afwisselende oefeningen.

Yoga 50+
Focus ligt op het krachtig, soepel bewust maken van het lichaam en hoe we hiermee omgaan.
Er wordt gewerkt aan een correcte lichaamshouding, ademhaling & het brengen van een glimlach op het gezicht.

Power yoga
Dynamiek, flow, adem, kracht, lenigheid, concentratie, verstilling, ervaar & beleef.

Yin-Yang
Yin Yoga is een rustige meditatieve vorm van yoga waarin houdingen langer worden vastgehouden. Yin Yoga focust minder op spieren maar veel meer op je bindweefsel en je energie banen. Na een Yin les ga je ontspannen weer naar huis. Ideaal voor iedereen die graag iets flexibeler wil worden en voor iedereen die zich wil verdiepen in het meditatieve aspect van Yoga.

Astanga Meditation
Ashtanga Vinyasa Yoga is een krachtige en dynamische vorm van yoga waarbij een serie van vaststaande houdingen in combinatie met de ademhaling centraal staat. De ademhaling wordt ook wel Ujjayi breath genoemd, dit is een diepe ademhaling achterin de keel.

> Rooster groepslessen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Je goed voelen in een gezond lichaam
Lid worden